Nejčastější dotazy

Jak dlouho trvá doručení?

Vaší objednávku byste měl/a obdržet v následujících lhůtách po obdržení potvrzení objednávky: 4-7 dnů. Jakmile vaše objednávka opustí naši dílnu, zašleme vám automaticky generovaný e-mail s potvrzením odeslání.

Do jakých zemí doručujeme?

Z našeho e-shopu doručujeme do těchto zemí:

  • Česká republika
  • Slovensko
  • Francie
  • Německo
  • Polsko
  • Švýcarsko
  • Velká Británie
  • Rakousko

Při objednání je důležité, aby se vaše dodací i fakturační adresa nacházela v jedné z výše uvedených zemí. Dodací i fakturační adresa musí být ve stejné zemi.

Může mi být moje objednávka doručena na pracoviště?

Jste jen zřídka doma v pravidelných dodacích časech? Rádi doručíme vaši objednávku na vaše pracoviště, k vašemu sousedovi, kamarádům nebo příbuzným.

Pokud se mi zboží nelíbí, mohu ho vrátit?

Samozřejmě! Nepoužívané zboží můžete vrátit do 14 dnů, a to bez udání důvodu.

 Co mám dělat, když je má zásilka poškozená a jeden nebo více kusů zboží chybí?

Pokud je zásilka poškozená a chybí v ní zboží, obraťte se na přepravce prostřednictvím online formuláře. Nezapomeňte nahrát obrázek poškozené zásilky.

Z důvodů odpovědnosti a pojištění musí být toto oznámení o poškození učiněno do 3 dnů (po doručení). 

Poté nám zašlete zprávu o poškození poštou nebo e-mailem:

  • My hobby horse
  • Kristína Polakovičová
  • Hlavní třída 389/49
  • Havířov, 73601, ČR

nebo na email.: ahoj@myhobbyhorse.cz

Poté, co vaši reklamaci obdržíme, vám zašleme informační e-mail o jejím přijetí a věc prověříme u přepravce. Jakmile bude reklamace vyřízena, okamžitě vás budeme o výsledku informovat.