Nejčastější dotazy

Jak dlouho trvá doručení?

Vaší objednávku byste měl/a obdržet v následujících lhůtách po obdržení potvrzení objednávky: 4-7 dnů. Jakmile vaše objednávka opustí naši dílnu, zašleme vám automaticky generovaný e-mail s potvrzením odeslání.

Do jakých zemí doručujeme?

Z našeho e-shopu doručujeme do těchto zemí:

  • Česká republika
  • Slovensko
  • Francie
  • Německo
  • Polsko
  • Švýcarsko
  • Velká Británie
  • Rakousko

Při objednání je důležité, aby se vaše dodací i fakturační adresa nacházela v jedné z výše uvedených zemí. Dodací i fakturační adresa musí být ve stejné zemi.

Může mi být moje objednávka doručena na pracoviště?

Jste jen zřídka doma v pravidelných dodacích časech? Rádi doručíme vaši objednávku na vaše pracoviště, k vašemu sousedovi, kamarádům nebo příbuzným.

Pokud se mi zboží nelíbí, mohu ho vrátit?

Samozřejmě! Nepoužívané zboží můžete vrátit do 14 dnů, a to bez udání důvodu.

 Co mám dělat, když je má zásilka poškozená a jeden nebo více kusů zboží chybí?

Pokud je zásilka poškozená a chybí v ní zboží, obraťte se na přepravce prostřednictvím online formuláře. Nezapomeňte nahrát obrázek poškozené zásilky.

Z důvodů odpovědnosti a pojištění musí být toto oznámení o poškození učiněno do 3 dnů (po doručení). 

Poté nám zašlete zprávu o poškození poštou nebo e-mailem:

  • My hobby horse
  • Na Nábřeží 20/35
  • Havířov, 73601, ČR

nebo na email.: ahoj@myhobbyhorse.cz

Poté, co vaši reklamaci obdržíme, vám zašleme informační e-mail o jejím přijetí a věc prověříme u přepravce. Jakmile bude reklamace vyřízena, okamžitě vás budeme o výsledku informovat.

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení