Nejčastější dotazy
Jak dlouho trvá doručení?
Vaší objednávku byste měl/a obdržet v následujících lhůtách po obdržení potvrzení objednávky: 4-7 dnů. Jakmile vaše objednávka opustí naši dílnu, zašleme vám automaticky generovaný e-mail s potvrzením odeslání.
Do jakých zemí doručujeme?
Z našeho e-shopu doručujeme do těchto zemí:
- Česká republika
- Slovensko
- Francie
- Německo
- Polsko
- Švýcarsko
- Velká Británie
- Rakousko
Při objednání je důležité, aby se vaše dodací i fakturační adresa nacházela v jedné z výše uvedených zemí. Dodací i fakturační adresa musí být ve stejné zemi.
Může mi být moje objednávka doručena na pracoviště?
Jste jen zřídka doma v pravidelných dodacích časech? Rádi doručíme vaši objednávku na vaše pracoviště, k vašemu sousedovi, kamarádům nebo příbuzným.
Pokud se mi zboží nelíbí, mohu ho vrátit?
Samozřejmě! Nepoužívané zboží můžete vrátit do 14 dnů, a to bez udání důvodu.
Co mám dělat, když je má zásilka poškozená a jeden nebo více kusů zboží chybí?
Pokud je zásilka poškozená a chybí v ní zboží, obraťte se na přepravce prostřednictvím online formuláře. Nezapomeňte nahrát obrázek poškozené zásilky.
Z důvodů odpovědnosti a pojištění musí být toto oznámení o poškození učiněno do 3 dnů (po doručení).
Poté nám zašlete zprávu o poškození poštou nebo e-mailem:
- My hobby horse
- Kristína Polakovičová
- Hlavní třída 389/49
- Havířov, 73601, ČR
nebo na email.: ahoj@myhobbyhorse.cz
Poté, co vaši reklamaci obdržíme, vám zašleme informační e-mail o jejím přijetí a věc prověříme u přepravce. Jakmile bude reklamace vyřízena, okamžitě vás budeme o výsledku informovat.